Peter Pan

  5+
Peter Pan, foto Jaka Varmuž
Zgodba o Petru Panu je zgodba o večnem odraščanju. Peter Pan si želi za vselej ostati otrok, saj je prepričan, da nas odraščanje oropa domišljije in postanemo dolgočasni. Gre za eno najbolj znanih in slovitih pravljic na temo odraščanja, spoznavanja novih občutkov in sprejemanja odgovornosti, pri tem pa je obdana z veliko mero čarobnosti in simbolike. Peter Pan se noče postarati, noče niti zrasti, želi si leteti, se bojevati s kapitanom Kljuko in raziskovati deželo Nije. Ta prebrisani in poskočni fant osvaja otroško domišljijo in srca po vsem svetu že več kot sto let, njegova podoba pa je zaživela že v mnogih filmih, muzikalih, predstavah in knjigah.

Zgodba se začne, ko dvanajstletna Wendy in njena brata, osemletni Jaka in petletni Miha, po družinskem prepiru odletijo v deželo Nije. Na otok gusarjev, Indijancev, vil in morskih deklic. Ampak fantje iz Petrove klape sestrelijo Wendy tik pred pristankom – tako jim je namreč naročila Petrova ljubosumna vila Zvončica –, Miha in Jaka pa kmalu zatem izgineta. Izginila sta tudi indijanski zaklad in šestletna indijanska poglavarka Tigrasta Lilija. So imeli prste vmes kapitan Kljuka in njegovi gusarji? 

Peter Pan ali fant, ki ni hotel odrasti je igra, ki jo je pred več kot sto leti napisal škotski pisatelj in dramatik J. M. Barrie in jo potem, ko je doživela izjemen uspeh, razširil v roman in izdal pod naslovom Peter in Wendy. A kot je svet sčasoma postajal vedno bolj infantilen, tako je iz naslova izginjala tudi Wendy. Ostal je le Peter. In vtis, da je zgodba o odraščanju, o pogumu in o moči domišljije njegova zgodba. Pa ni. To je Wendyjina zgodba, tvoja, moja, njihova, malo pa tudi njuna in najina. 

Interaktivna predstava po inspiraciji NO gledališča, v kateri tri igralke in štirje igralci preigrajo več kot dvajset vlog, razpira pravljični svet s pomočjo scensko in kostumsko minimalističnih, a hkrati funkcionalno bogatih rešitev, ki v polnosti zaživijo šele v natančno zasnovani svetlobi in ob dejstvu – če ostanemo malo skrivnostni –, da na tej ladji sedimo vsi.


Pri predstavi Peter Pan vstop po začetku predstave ni več mogoč, zato prosimo obiskovalce, da ne zamujajo.

Yulia Roschina je perspektivna režiserka mlajše generacije, njen opus režij pa sega vse od dramskega in lutkovnega gledališča do oper in libretov. Njene projekte zaznamuje močno vizualna in izčiščena estetika, ki natančno sledi celotnemu spektru človekove duševnosti.

PREMIERA: 19. april 2017, Šentjakobski oder LGL
Režiserka: Yulia Roschina
Avtorica: Jera Ivanc po istoimenski igri J. M. Barrieja
Dramaturginja: Jera Ivanc
Igrajo: Saša Pavlin Stosić k. g.: Wendy; Nik Škrlec k. g.: Peter Pan; Alenka Tetičkovič: Ga. Darling, Tigrasta Lilija, Čvek, Švic, deklica; Jernej Kuntner: G. Darling, kapitan Kljuka, Kravželj, Indijanec; Jan Bučar: Jaka, Prvi in Drugi, Klavc, Indijanec; Nataša Keser k. g./Ajda Toman: Zvončica, Špeglar, Grdi, Indijanka; Voranc Boh: Miha, Suhi, Špeh, Indijanec
Scenografka in kostumografka: Vasilija Fišer
Avtor glasbe: Branko Rožman
Koreograf: Branko Potočan
Lektorica: Metka Damjan
Oblikovalec svetlobe: Jaka Varmuž
Avtorica likovne zasnove mask in krokodila: Zala Kalan
Asistentka dramaturginje: Kaja Novosel
Asistent avtorja glasbe: Teo Collori
Svetovalca za odrski gib: Ravil Sultanov in Nataša Sultanov
Vodja predstave in oblikovalec zvoka: Aca Ilić
Lučno vodstvo: Srečo Brezovar
Scenska tehnika: Darko Nedeljkovič, Klemen Sašek
Garderoberki, frizerki in maskerki: Nina Jordanovski, Daša Jordanovski
Izdelava scene, rekvizitov in kostumov: Sandra Birjukov, Marjetka Valjavec, Zoran Srdić, Zala Kalan, Vladson, Olga Milič, Teresa Ondrusek, Lilijana Ban, Urša de Reya, Uroš Mehle s.p.
Producentka: Ana Rokvić Pinterič
Vsa zasedba
Kritike
3 reasons to book on our web site